سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیباک

به نام خدا خالق انسان به نام انسان خالق غمها به نام غمها بوجد آورنده ی اشکها به نام اشک تسکین دهنده ی قلبها به نام قلبها ایجادگر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

شکست عـــــــــشــــــق

    نظر

              مدیر تصویر                          

 

بد ترین کار اینه که بخوای فراموش کنی چون تضمین می دم که مهاله
اون یه خاطرست تلخ وشیرینشم پای خودته
سعی کن دلایل شکست رو پیدا کنی به قول یکی از دوستام هر چی سعی کنی صورت مسئله پاک نمی شه پس حلش کن که تمام مشید

عشق ممنوع است و دوست داشتن جرم

این قانون اساسی عقل است

مبادا نامی ازعشق برکوچه پس کوچه های

قلب بنویسی که به جرم دوست داشتن

محکوم به انتظار می شوی !!!!!!!!!!

بعد از شکست عشقی باید یه مدت باید به دلایل شکست فکر کرد
بعد به نتیجه معقول رسید
و در انتها باید پیش رفت برای شروع یک زندگی دوباره

زندگی باید کرد

از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم:                               

بزرگ ترین اشتباه؟                                          

گفت: عاشق شدن...                                            

گفتم: بزرگ ترین شکست؟                                           

گفت: شکستِ عشق...

گفتم: بزرگ ترین درد؟

گفت: از چشمِ معشوق افتادن...

گفتم: بزرگ ترین غصه؟

گفت: یک روز چشم های معشوق رو ندیدن...

گفتم: بزرگ ترین ماتم؟

گفت: در عزای معشوق نشستن...

گفتم: قشنگ ترین عشق؟

گفت: شیرین و فرهاد...

گفتم: زیباترین لحظه؟

گفت: در کنارِ معشوق بودن...

گفتم: بزرگ ترین رویا؟

گفت: به معشوق رسیدن...

پرسیدم: بزرگ ترین آرزوت؟

اشک توی چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت:

مرگ....

http://img003.picture2life.net/14811821/21_web-large_medium.jpg

سلام و درود
خدایا اگر ادب بندگی نمی‌دانم اما عزیزانی دارم که به ذکرت مشغولند و مؤدب به آداب بندگی
که به دوستی با‌ آنان امیدوار و خرسندم
خدایا به نعمت وجودشان و حرمت مناجاتشان و دل پاکشان به ما هم نظر کن
سالی سرشار از خیر و برکت برایتان آرزو می‌کنم.
نوروزتان همایون باد و یزدان پناه‌تان